Verzending en retourneren
U kunt producten bestellen, door deze toe te voegen aan het winkelmandje. Door te klikken op het winkelmandje (rechtsboven) krijgt u een overzicht van de artikelen die u in uw winkelmandje heeft geplaatst.
Bij het afronden van een bestelling dient u het factuuradres, het afleveradres en de betaalmethode in te vullen. Wilt u dat we ergens rekening mee houden bij de bestelling? Dan kunt u dat in het vakje “opmerkingen” melden. Wanneer u vragen heeft, kunt u ons ook altijd bellen of mailen.
Wanneer de bestelling en betaling door ons goed zijn ontvangen, krijgt u per e-mail een orderbevestiging.
Verzending
Voor het verzenden van onze producten werken wij samen met POST NL. We maken gebruik van verschillende verzendmethodes. De verzendmethode is afhankelijk van het formaat, het gewicht en de aard van de bestelling.
Standaard versturen wij onze artikelen in een pakket via POST NL.
Verzendkosten
De verzendkosten zijn afhankelijk van de verzendmethode. Wanneer u tijdens het winkelen in het winkelmandje kijkt, kunt u zien hoeveel verzendkosten er worden berekend. In de onderstaande tabel vindt u een overzicht van de verzendkosten per land.
De verzendkosten van paketten naar Nederland vervallen bij een bestelling vanaf €95,-. De verzendkosten van Pakketpost en Pakketpost Plus naar België en Duitsland vervallen bij een bestelling vanaf €150,-.
Bezorging buiten Nederland, België en Duitsland is in overleg mogelijk. Neem hiervoor contact met ons op via info@tombloemen.nl
Indien een zending aan ons wordt geretourneerd omdat het adres onjuist of onvolledig is opgegeven, zijn wij genoodzaakt de verzendkosten nogmaals in rekening te brengen alvorens het pakket opnieuw wordt verzonden.
Ophalen van uw bestelling
Tijdens het bestelproces hebt u ook de mogelijkheid om ervoor te kiezen uw bestelling op te halen in de winkel in Enschede. Als u hiervoor kiest, vervallen de verzendkosten. U ontvangt van ons een telefoontje of e-mail als uw bestelling klaar ligt.
Levertijd
We doen ons uiterste best om uw bestelling zo snel mogelijk te leveren. Doorgaans lukt het om de bestelling binnen 2 à 3 werkdagen te bezorgen. Wanneer u een op maat gemaakt product heeft besteld, is de levertijd mogelijk langer.
Houd er rekening mee dat alle aangegeven of afgesproken levertijden indicatief zijn. Door omstandigheden, zoals drukte of vertraging bij pakketdiensten, kan het voorkomen dat levertijden langer zijn. Aan aangegeven levertijden kunnen geen rechten worden ontleend.
Zodra de zending is verstuurd, ontvangt u van ons een bericht. Wanneer het pakket niet binnen enkele dagen wordt geleverd, neem dan alstublieft contact met ons op, zodat wij onze pakketdienst om opheldering kunnen vragen.
Betaling
Bij ons kunt u veilig en eenvoudig betalen met de volgende betaalmethodes:
- iDeal (voor Nederlandse klanten)
- Voortuitbetaling (aankoopbedrag handmatig naar ons overboeken)
Contant (betalen bij ons in de showroom)
Retourneren
Wilt u een artikel aan ons retourneren? Dat is geen probleem. U kunt zich beroepen op het herroepingsrecht. Wij geven u een bedenktijd van 14 dagen. Deze gaat in op de dag waarop u uw bestelling ontvangt.
Let op: het retourneren van gepersonaliseerde of samengestelde producten zoals onze zijdeboeketten is helaas niet mogelijk. Mocht u vragen hebben vul dan het contactformulier in.
Hoe kan ik retourneren?
- Neem altijd vooraf contact met ons op indien u iets wilt retourneren
- Verpak de artikelen goed en stevig in een doos om beschadigingen tijdens transport te voorkomen.
- Vul ons retourformulier volledig in en voeg deze toe in de doos. Mail het ingevulde formulier ook naar info@tombloemen.nl
- Retourneer de retourzending naar ons retouradres: TOM bloemen & wonen, Fresiastraat 53 , 7531 VJ Enschede (NL).
- Kosten retourneren
Kosten Retourneren
De kosten en risico’s van de retourzending zijn voor uw eigen rekening.
Terugbetaling
We zullen het aankoopbedrag van de geretourneerde producten binnen 14 dagen na ontvangst terugbetalen. Voor deze terugbetaling zullen we hetzelfde betaalmiddel gebruiken als dat u hebt gebruikt in de oorspronkelijke transactie, tenzij wij anders met u zijn overeengekomen. Wanneer u heeft betaald met iDeal of via een overboeking, vul dan op het retourformulier het IBAN-nummer in waarop we het bedrag kunnen terugstorten. In geen geval worden door ons kosten voor terugbetaling in rekening gebracht.